صفحه نخست / اخبار / کامیون‌های سری P اسکانیا
تصاویر
  • زمان مطالعه 3 دقیقه
  • 660 نمایش

کامیون‌های سری P اسکانیا

با کامیون‌‌های سری P اسکانیا کابینی سبک وزن با دید و قابلیت رانندگی عالی به دست می‌آورید که متناسب با نیازهای خاص شما است. تاریخه اسکانیا طی سال‌ها فعالیت، نیاز های کاربری مختلفی را در تولید کامیون و کشنده‌های خود در نظر گرفته است. می‌توان گفت سری P همه کاره‌ترین کابین را دارد که برای عملیات شهری و منطقه‌ای ایده‌آل طراحی شده و برای ساخت و ساز و سایر شرایط سخت به خوبی ثابت شده است. اما بطور کلی، این سری اسکانیا برای رانندگی شهری که شامل استارت‌ها و توقف‌های متعدد هستند طراحی شده است.

scania p series in city

کامیون‌های سری P اسکانیا در شرایط دیگری از جمله بالا رفتن مکرر داخل و خارج از کابین، نیاز دائمی به پیگیری سایر وسایل نقلیه و عابران پیاده در اطراف کامیون در حین رانندگی مورد استفاده و کاملا مناسب است. موارد گفته شده ممکن است استرس زا و چالش برانگیز باشند که خوشبختانه این سری از اسکانیا به خوبی  برای رفع این موارد ساخته شده است.

ویژگی‌های کامیون‌های سری P اسکانیا

موتورهای ۷ لیتری جدید که در کامیون‌های سری P اسکانیا به کار رفته اند سبک‌تر و برای محیط‌های شهری کاملا مناسب هستند. همچنین سری P عملکرد و قابلیت رانندگی عالی همراه با صرفه‌جویی تا درصد قابل توجهی در مصرف سوخت را ارائه می‌دهد. موتور 7 لیتری تونل موتور را 95 میلی‌متر کوتاه‌تر از کابین P معمولی کرده و دسترسی به کابین را بهبود می‌بخشد و فضای داخلی جادارتری نیز ایجاد می‌کند. این یک انتخاب عالی برای کار در ترافیک متراکم است که نیاز به دسترسی برای ورود و خروج از درب مسافر دارد.

scania p truck

کامیون‌های سری P اسکانیا با داشتن ویژگی‌‌هایی که باعث فراهم کردن شرایطی مناسب در مواقع مختلف می‌شود میان رانندگان شهری بسیار محبوب بوده و همچنین به دلیل کاربردی بودن در بسیاری از برنامه‌ها و عملیات‌های مختلف مشهور است. برای مثال راننده در موقعیتی که در بالا قرار دارد، دید خوبی به ترافیک پیش رو خواهد داشت. کابین کشنده و سیستم تعلیق کابین، کاملاً باز طراحی شده‌ و لرزش‌ها را تا حد زیادی کاهش داده تا یک محیط رانندگی آرام ایجاد نیز شود.

مشخصات فنی کامیون‌های سری P

قدرت موتور: قدرت موتور کامیون سری P اسکانیا بین 220 تا 500 اسب بخار بوده و حجم موتور در این سری به 13 لیتر رسیده است.
جعبه دنده: بین جعبه دنده 8 سرعته و 12 سرعته مشتریان کامیون‌های سری P اسکانیا حق انتخاب یک کدام را دارند.

P series truck

وضعیت شاسی: کامیون‌های سری P اسکانیا دارای فضای بیشتری نسبت به کامیون‌های نسل قبل هستند. همچنین از شاسی این سری می‌توان برای کمپرسی، تانکر سوخت، میکسر و ترانسپورتر هم استفاده کرد.
وضعیت ظاهری: کامیون‌های سری P اسکانیا دارای ظاهر زیبا و چراغ  LED اتوماتیک هستند. از دیگر ویژگی‌های سری P کامیون‌های اسکانیا بهینه شدن دید راننده و کاهش لرزش و صدا است.

کلام آخر

در این مقاله سری زدیم به کامیون‌های سری P اسکانیا که برای رانندگی در شهر به خوبی طراحی و ساخته شده‌اند. این سری از کمپانی اسکانیا، تمام ویژگی‌های لازم برای رانندگی در شهر را داشته و کاملا مناسب برای رانندگان داخل شهری است. شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر، خدمات پس از فروش و شرایط فروش با کارشناسان تیتان دیزل در ارتباط باشید.

تیتان دیزل تنها نمایندگی رسمی کامیون و کشنده‌های اسکانیا در ایران