صفحه نخست / اخبار / ورود کشنده‌های 500s اسکانیا به جاده‌های ایران
تصاویر
  • زمان مطالعه 2 دقیقه
  • 1922 نمایش

ورود کشنده‌های 500s اسکانیا به جاده‌های ایران

بعد از ماه‌ها انتظار مشتریان و علاقه‌مندان کشنده‌های اسکانیا و برای اولین بار در ایران، چهار کشنده اسکانیا 500s پس از پلاک شدن، به مشتریان تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تیتان دیزل، ظهر روز سه‌شنبه و طی مراسمی، چهار کشنده 500s اسکانیا پس از پلاک شدن، تحویل مشتریان داده شد. این برای اولین بار است که اسکانیا 500s پلاک شده و راهی جاده‌های ایران می‌شود.

شرکت تیتان دیزل به عنوان نماینده رسمی خودروهای کشنده اسکانیا در ایران، در راستای تعهدات خود به مشتریان، سال ۱۴۰۱ را با بعد از پلاک شدن خودروها و تحویل سایر مدل‌های اسکانیا، تعهدات خود را انجام داده و امیدواراست با برنامه‌ریزی و بررسی اصولی بازار، در سالی که پیش رو است بتواند پر قدرت‌تراز همیشه در بازار خودروهای تجاری ورود کرده و نیازهای بازار را برآورده کند.

این برنامه‌ریزی، محدود به فروش محصول نبوده و بخش خدمات پس از فروش شرکت نیز، در تلاش است تا با ارائه هر چه بهتر خدمات به ذی‌نفعان، بتواند رضایت همیشگی مشتریان خود را داشته باشد.

مدل 500s اسکانیا از سری خودروهای NTG است. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موتور ۶ سلیندر خطی اشاره کرد که گشتاور ۲۵۵۰ نیوتن متر را به گیربکس پر قدرت این خودرو منتقل می‌کند که منجر به کشش بسیار مناسبی در جاده‌های سربالایی دارد.

اتاق سری S نسل جدید کشنده‌های اسکانیا، از نظر امکانات داخلی لوکس‌ترین اتاق شرکت اسکانیا بوده که بیشترین فضای داخلی را برای بیشترین سطح رفاه و فضای داخلی اتاق را برای راننده می‌سازد.

همچنین درباره این خودرو باید گفت، رانندگانی که تمایل به خرید سری S اسکانیا را دارند معمولاً کسانی هستند که دوست دارند خودروی متفاوت و منحصر به فرد سوار شوند.