صفحه نخست / اخبار / تیتان دیزل و حقوق مصرف‌کنندگان
تصاویر
  • زمان مطالعه 3 دقیقه
  • 1569 نمایش

تیتان دیزل و حقوق مصرف‌کنندگان

روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، فرصتی برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت حمایت از مصرف‌کنندگان است. در صنعت خودرو، حمایت از مصرف کنندگان برای اطمینان از دریافت محصولات و خدمات با کیفیت، حیاتی است و ما در تیتان دیزل، متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتریان خود هستیم.

 تیتان دیزل به عنوان نماینده رسمی اسکانیا در ایران، به عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای حمل و نقل با کیفیت بالا، متنوع و قابل اعتماد بوده که در تمام سطوح تجاری، برای سودآوری و کسب مزایای رقابتی، متعهد به ایجاد ارزش برای ذی‌نفعان خود است. ما بر این باور هستیم که نیازهای مشتریان ما دائما در حال تغییر است؛ به همین دلیل، پیوسته به دنبال راه‌هایی برای بهبود محصولات و خدمات خود هستیم.

ما همواره بر آن بودیم مشتریان‌مان را ارج نهاده و محور اصلی هر آنچه انجام می‌دهیم، ایجاد تجربه مطلوب برای آنها باشد. جلب رضایت مشتریان، نیروی محرک فعالیت‌های ما بوده و همواره تلاش می‌کنیم با ارائه راهکارهای سودآور، فراتر از انتظارات‌شان عمل کنیم و مشتاقانه، با ارائه خدماتی فراتر از انتظار به مشتریان و ارائه خدمات و محصولات منحصر به فرد مطابق خواسته و نیاز مشتریان، رضایت مشتریان خود را جلب می‌کنیم.
 
در حوزه خدمات پس از فروش، ضمن پشتیبانی از مشتریان خود سعی بر آن داریم تا با ارائه یک تجربه خوب برای مشتریان و اطمینان از اینکه محصولات ما بهترین عملکرد را دارند، تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را در کمترین زمان و هزینه و کیفیت بالا با در نظر گرفتن مسئولیتی که در قبال محیط زیست داریم، ارائه کنیم.

ما در تیتان دیزل می‌خواهیم تعهد خود را برای ارائه بالاترین سطح خدمات، به مشتریان خود نشان دهیم. تیم‌های متخصص ما در واحدهای خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتریان و تعمیرگاه‌های مرکزی که در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی هستند، برای پشتیبانی هر چه بهتر از مشتریان خود، همواره سعی دارند با پاسخ به پرسش‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، بهترین عملکرد در خدمات را بر اساس آنچه حقوق واقعی ذی‌نفعان می‌دانیم، انجام دهند. به همین دلیل، معتقدیم با ارائه خدمات، می‌توانیم روابط پایدار با مشتریان خود ایجاد کنیم و مشتاقانه در راستای ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر برای مشتریان خود، در مسیر تحقق اهدافی چون ایجاد تحولی اساسی در حمل و نقل و اکوسیستم لجستیک خاورمیانه، راهبری تحولی قابل توجه در بازار ایران در زمینه خدمات با محصول و شناخته شدن به‌عنوان شرکت برتر درحوزه فعالیت خود و جذب و نگهداشت افراد مستعد و متخصص، گام بر می‌داریم.