صفحه نخست / اخبار / دریافت جایزه طلای Ecovadis توسط اسکانیا
تصاویر
  • زمان مطالعه 1 دقیقه
  • 22 نمایش

دریافت جایزه طلای Ecovadis توسط اسکانیا

اسکانیا برای چهارمین بار طی شش سال گذشته موفق به کسب جایزه طلای Ecovadis، بزرگترین و معتبرترین نهاد ارزیابی پایداری در جهان، شد.

جیکوب تارنُو، مدیر حمل و نقل پایدار در اسکانیا، در این باره گفت: «پایداری قلب مأموریت اسکانیا است و ما با تمام توان به پیشبرد تحولات در صنعت حمل و نقل مشغول هستیم. کسب مجدد جایزه طلای Ecovadis، نشانی از مسیر صحیحی است که اسکانیا به همراه مشتریان و همکاران خود طی می‌کند.»

او اضافه کرد: «شرکت‌هایی که در زمینه پایداری پیشرو هستند، در آینده بازار نیز برنده خواهند بود. هر ساله تقاضای عمومی و خصوصی برای حمل و نقل پایدار بیشتر می‌شود. دستاوردهایی چون نتایج مثبت در ارزیابی‌های بی‌طرفانه‌ای مانند Ecovadis برای اسکانیا کلیدی است تا در فرآیندهای تأمین، جایگاه قوی داشته باشد.»

اسکانیا در صدر ۱۲۵ هزار شرکت جهان

Ecovadis بیش از ۱۲۵ هزار شرکت در سراسر جهان را ارزیابی می‌کند. امسال اسکانیا با کسب ۷۵ امتیاز از ۱۰۰، در میان ۵ درصد برتر شرکت‌های ارزیابی شده قرار گرفت. این امتیاز نسبت به سال گذشته، که ۷۲ بود، بهبود یافته است. بخش عمده این افزایش به دلیل بهبود در عملکرد «تأمین پایدار» بود که از ۶۰ به ۸۰ افزایش یافت.

اسکانیا اهمیت مسئولیت خود را در توسعه پایدار از طریق قدرت خرید خود به رسمیت می‌شناسد. همکاران ما در واحد تأمین تلاش زیادی در این زمینه داشته‌اند و دیدن بازتاب این تلاش‌ها در رتبه‌بندی Ecovadis بسیار خوشایند است.

بر اساس گزارشی که سایت اسکانیا منتشر کرده است، امتیازات این شرکت در سال 2024 به این شرح است:

- تأثیرات زیست‌محیطی: ۸۰
 - حقوق کار و انسان: ۷۰
- اخلاق: ۷۰
- تأمین پایدار: ۸۰

منبع: scania.com