صفحه نخست / اخبار / تعهد تیتان دیزل به مسئولیت اجتماعی
تصاویر
  • زمان مطالعه 3 دقیقه
  • 360 نمایش

تعهد تیتان دیزل به مسئولیت اجتماعی

در تعاریف مدرن، CSR را به چهار حوزه اصلی و کلان تقسیم می‌کنند که شامل فعالیت‌های محیط زیستی، مسئولیت‌های اخلاقی، کمک‌های بشردوستانه و حمایت‌های مالی می‌شود.

شرکت تیتان دیزل با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی، در سال گذشته نه تنها در زمینه کسب و کار موفق بود، بلکه با حمایت‌های مالی و فعالیت‌های خیرخواهانه، توانست سهم مهمی در این حوزه داشته باشد.

فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی

حمایت مالی: شرکت تیتان دیزل با اختصاص بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون ریال به خیریه نیکان ماموت، سهم بزرگی در فعالیت‌های انسان‌دوستانه داشت.  
آزادی زندانیان: با همکاری خیریه، توانست دو زندانی را آزاد کرده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند. تیتان دیزل با این اقدام، نشان داده که همواره ارزش‌های اخلاقی و توجه به یکایک افراد را جزو اصول سازمانی خود می‌داند.   
حمایت از مراکز اوتیسم: شرکت تیتان دیزل، با کمک به تجهیز سه مرکز اوتیسم در کشور، در زمینه بهبود شرایط افراد آسیب‌پذیر نقش بزرگی ایفا کرد.

حفظ محیط زیست

کاشت درخت و جمع‌آوری زباله: یکی از اقدامات مهمی که تیتان دیزل همراه با خیریه نیکان ماموت، در برنامه‌های سال 1402 انجام دادند، کاشت و اهدای نهال و جمع‌آوری درب بطری و باتری استفاده شده بود که به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کمک کرد.

تشویق به استفاده از کیسه‌های خرید پارچه‌ای: با تشویق همکاران به استفاده از کیسه‌های خرید پارچه‌ای دوست‌دار محیط زیست، گامی دیگر در حفظ محیط زیست و توجه به این مهم، برداشته شد.

شرکت تیتان دیزل همواره نشان داده که علاوه بر موفقیت در حوزه کسب و کار، به ارزش‌های اجتماعی و محیطی نیز متعهد است.

گزارش مسئولیت اجتماعی تیتان دیزل در سال 1402