صفحه نخست / اخبار / یخچال داخل کابین اسکانیا
تصاویر
  • زمان مطالعه 2 دقیقه
  • 378 نمایش

یخچال داخل کابین اسکانیا

یخچال‌ داخل کابین اسکانیا با ظرفیت‌های متنوع و به دو صورت یعنی تکی در کامیون و کشنده‌های نسل قدیم و دوتایی (یک فریزر یک یخچال) در کشنده‌های نسل جدید فول آپشن یا کامیون‌های XT اسکانیا ارائه می‌شوند. هر راننده به فضایی برای نگهداری غذا و تازه نگه داشتن آن حین سفرهای طولانی در جاده نیاز دارد که کمپانی اسکانیا با در نظر گرفتن راحتی و رفاه رانندگان، این امکان را فراهم کرده است. این آپشن به راننده این امکان را می‌دهد که بتواند به اندازه نیاز مواد غذایی ذخیره کند و با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، مصرف برق بسیار پایینی دارند که خیال راننده را از بابت مصرف باتری راحت می‌کنند.

معرفی و نحوه استفاده از یخچال داخل کابین اسکانیا  

یخچال‌های داخل کابین کشنده‌های اسکانیا با طراحی مدرن و شیک، فضای کمی را داخل کابین اشغال کرده و به راننده کمک می‌کند تا از هر لحظه سفر مخصوصا در فصل گرما لذت ببرد. داخل کابین اسکانیا، زیر تخت خواب دو یخچال قرار دارد که با نگه داشتن دکمه خاموش/روشن حدود پنج ثانیه روشن می‌شوند. هر دو یخچال مشابه هستند، اما با استفاده از دکمه‌هایی که روی یخچال قرار دارد می‌شود دمای هرکدام را متفاوت تنظیم کرد که در واقع از مزایای آن محسوب می‌شود.

Refrigerator inside Scania cabin

علامت یک ستاره روی صفحه نمایش به معنای دمای خنک، دو ستاره برای نگه داشتن غذای تازه و سه ستاره به معنای فریزر برای نگهداری غذاهای یخ زده است. همچنین اگر صفحه نمایش شروع به چشمک زدن کند، یعنی دمای دستگاه بالاتر از دمای تنظیم شده قرار دارد. معمولا زمانی این اتفاق می‌‎افتد که برای اولین بار راننده یخچال را روشن کند و در واقع هشداری است برای نگه داشتن غذا در دمای مناسب.

کلام آخر

یخچال‌های داخل کابین اسکانیا از ضمانت و خدمات پس از فروش اسکانیا برخوردارهستند و رانندگان می‌توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کرده و در صورت هرگونه مشکل، به تمام نمایندگی‌های مجاز تیتان دیزل، تنها نمایندگی انحصاری کامیون و کشنده‌های اسکانیا در ایران مراجعه کنند.

تیتان دیزل تنها نمایندگی رسمی کامیون و کشنده‌های اسکانیا در ایران